loading...
ورق شیروانی کرکره ای رنگی و گالوانیزه
123 بازدید : 10 چهارشنبه 23 بهمن 1398 نظرات (0)

انتخاب رنگ برای سقف فلزی جدید خود فرایندی هیجان انگیز است ، خصوصاً امروز که گزینه های بیشتری نسبت به گذشته در اختیار شما قرار می دهد. با این حال ، مهم است که به وفور در انتخاب های رنگ موجود فروش ورق شیروانی ، گم نشوید! in بخاطر داشته باشید که رنگی که انتخاب می کنید ، بر کلیت ظاهری و خانه شما تأثیر می گذارد.فر

این راهنما به شما کمک می کند تا رایج ترین طرح های رنگی و گزینه های موجود در اختیار شما ، صاحب خانه را تجسم و مقایسه کنید. ما همچنین تعدادی از عوامل عملی و زیبایی شناختی را که با رنگ های مختلف مرتبط است ، در نظر خواهیم گرفت.ویژگی ورق ذوزنقه:

جنس از نوع گالوانیزه پیش رنگ (رنگ کوره ای) و در رنگ های مختلف

ضخامت ۰.۵میلی متر قزاق فروش ورق طرح سفال روس (بنا به درخواست مشتری ضخامت های دیگر ارائه می شود)

طول بدون محدودیت عرض ورق ۱۰۰ سانتی متر با عرض مفید ۷۲ سانتی متر و ۱۲۵ سانتی متر با عرض مفید ۸۸ سانتی مترد نصب سریع وآسان٬وزن سبک٬عدم تغییر رنگ و شکل در مقابل شرایط جوی

یکپارچگی و عدم شکستگی به مرور زمان٬مقاومت در برابر رطوبت و آب و هوا و زلزله

قیمت   ریال(تماس بگیرید)

ویژگی ورق نما(دامپا-لمبه):

جنس از نوع گالوانیزه و یا آلومینیومی

قابلیت رنگ کاری و جوشکاری

مقاوم در برابر شرایط جوی وغیر قابل اشتعال٬قابل استفاده در کلیه

ساختمان ها٬نصب سریع وآسان

ضخامت معمولا ۰.۵ میلی متر و طول ۲.۵۰ متر و عرض ۸۲ سانتی متر می باشد

قیمت     ریال(تماس بگیرید)

روف تایل جنس فروش ورق کرکره ای ۲_ پس از چربی زدایی ورق گالوانیزه را با آب گرم شسته و با دمیدن هوای گرم خشک میکنند، سپس برای بالا بردن مقاومت آن در برابر خوردگی و همچنین افزایش چسبندگی رنگ به آن و همچنین جلوگیری از پوسته شدن رنگ پس از فرایند فرم دهی، آن را کروماته میکنند، در مرحله بعد رنگ اولیه یا پرایمر،که از جنس پلی استر، یا اپکسی است روی ورق قرار میگیرد. بعد با عبور آن از کوره، پخته و طی فرایندی سرد میشود. طی این عملیات لایه ای از رنگ پرایمر بر سطح ورق ایجاد می شود.که همان آستر است.

سپس رنگ نهایی روی سطح بالایی ورق،  فروش ورق ذوزنقه ای (Top Coat) که از جنس پلی-استر، اپکسی، پلی اورتان، پلی وینیل ایدین فلوئوراید ، آکریلیک و یا پلی آمید میباشد قرار میگیرد . و در سطح زیرین (Back Coat) هم رنگی از جنس اپکسی با قابلیت فرم-پذیری بالا پاشیده میشود. در نهایت عملیات پخت روی رنگ انجام می گردد.

گاهی با استفاده از (Laminator) ،فیلم محافظی از جنس PET و PVC روی سطح بالایی ورق را میپوشانند .

در صورت استفاده از رنگهایی از جنس پلاستیسول با ضخامت بالا بر سطح رویی ورق، می توان با کمک فرایندی که بعد از کوره پخت رنگ نهایی انجام میشود ، بافتهای سطحی خاصی مانند

 چرمی شکل کتانی گرانیتی

را ایجاد کرد.

 گاهی با استفاده از فرایند دیگری به نام (Stripable) لایه ای محافظ بر روی سطح ورق رنگی قرار میدهند . لایه مذکور قبل از مصرف جدا میشود . این لایه همان نایلون معمولا آبی رنگی است که روی ورقهای استنلس استیل برای محافظت از آن قرار میدهند.

در انتها ورق وارد آزمایشگاه کنترل فروش ادویه  کیفیت شده و پس ازبرسی دقیق تاییدشده و بسته بندی میگردد.۱_در ابتدا کلاف گالوانیزه وارد خط تولید شده و به یکی از این دو صورت، چربی زدایی میشو

1-چربی گیری بصورت سرد یا الکتریکی

 این روش به دلیل وقت گیر بودن و ضعف کیفیت، مطرح نمی باشد . درروش الکتریکی، حجم سرمایه گذاری اولیه بسیار زیاد است و همچنین با توجه به مصرف الکترولیت ها ،مقرون به صرفه و اقتصادی نیست .

2-شستشوی گرم با مواد قلیایی

 به صورت غوطه وری و پاششی است. این روش به دلیل کم هزینه بودن، سرمایه گذاری اولیه کم و… در صنایع فلزی بیشتر مورد توجه است و امروزه در صنایع قطعه سازی هم متداول می باشد .

۲_ پس از چربی زدایی ورق گالوانیزه را با آب گرم شسته و با دمیدن هوای گرم خشک میکنند، سپس برای بالا بردن مقاومت آن در برابر خوردگی و همچنین افزایش چسبندگی رنگ به آن و همچنین جلوگیری از پوسته شدن رنگ پس از فرایند فرم دهی، آن را کروماته میکنند، در مرحله بعد رنگ اولیه یا پرایمر،که از جنس پلی استر، یا اپکسی است روی ورق قرار میگیرد. بعد با عبور آن از کوره، پخته و طی فرایندی سرد میشود. طی این عملیات لایه ای از رنگ پرایمر بر سطح ورق ایجاد می شود.که همان آستر است.

سپس رنگ نهایی روی سطح بالایی ورق، (Top Coat) که از جنس پلی-استر، اپکسی، پلی اورتان، پلی وینیل ایدین فلوئوراید ، آکریلیک و یا پلی آمید میباشد قرار میگیرد . و در سطح زیرین (Back Coat) هم رنگی از جنس اپکسی با قابلیت فرم-پذیری بالا پاشیده میشود. در نهایت عملیات پخت روی رنگ انجام می گردد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 652
  • بازدید کلی : 1,513