loading...
ورق شیروانی کرکره ای رنگی و گالوانیزه
123 بازدید : 8 جمعه 04 مهر 1399 نظرات (0)

روزتان را با تمرکز آغاز کنید

کریستوفر جونز، مالک السیو: "من هر روز صبح پنج تا ده دقیقه را به تمرکز اختصاص می‌دهم. این کار به من کمک می‌کند تا چیزهایی که قدردان آن‎ها هستم را تصور و از مسائل منفی و مخرب دوری کنم. من متوجه شده‌ام که این تمرکز و تامل خودآگاهی مرا افزایش می‎دهد و به من کمک کرده تا مهم‌ترین مسائل را متوجه شوم. من همچنین رویکرد مثبت‎تری به دست آورده‌ام و پر انرژی‌تر و شاد‌تر شده ام."

 

ورزش کنید

جان دیلارد، مدیرعامل شرکت بیگ‎اسکای: "من صبح زود بیدار می‌شوم و در فضای باز ورزش می‌کنم. به غیر از فواید سلامتی که این ورزش برای من دارد، باعث پاک شدن ذهن من و ایجاد ارتباط با دیگران و دوستان می‌شود. این کار برای شروع صبح عالی است."

 

به اندازه کافی بخوابید

رایان استفانز، شرکت بازاریابی رایان استفانز: "خواب مزایای علمی بی‌شماری دارد. خواب بیشتر به معنای شادی بیشتر، سلامتی بهتر و تصمیم‎گیری هوشمندانه‌تر است. گفتن ندارد که خواب باعث سم زدایی مغز می‌شود. برای آن که بتوانید به بهترین شکل کارتان را انجام دهید، ضروری است که به طور مداوم باتری بدن‎تان را شارژ کنید."

 

انرژی گرفتن

زمان مشخصی را برای کار نکردن انتخاب کنید‎

 

یک شعر بنویسید

 

ماتیو مانوس، مالک شرکت مشاوره‌ای Verynice: "شاید احمقانه به نظر برسد، اما من این کار را هر روز انجام می‌دهم و باعث کاهش چشمگیر استرس و همچنین بهبود نگرش من نسبت به جزئیات دنیای اطراف و موقعیت‌هایی می‌شود که در غیر اینصورت متوجه آن نمی‌شدم. روزتان را با نوشتن یک شعر شروع کنید… حتی شعری بی‎قافیه!"

 

خاطره نویسی کنید.

کیت لونستین، شرکت تولیدی Cannonball: "مشغله‌های زیادی در زندگی وجود دارند. اما من فرصت می‌کنم که خاطره‌های روزانه‌ام را به شکل تیتروار بنویسم: چه کارهایی کردم، با چه کسانی ملاقات کردم، چه احساسی داشتم و غیره. این کار به من کمک کرده تا حضور ذهن بهتری داشته باشم، لحظات کوچک را به خاطر بسپارم و بهتر بتوانم از پس چالش‌های زندگی شخصی و حرفه ای‌ام برآیم."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 333
  • بازدید سال : 944
  • بازدید کلی : 1,805